2013. november 21., csütörtök

NAMOSTMÁR

Tavaly vettem a laptopomat, persze használtan. Már akkor sokat szarakodtam a billentyűzettel: ha a bal shift-et lenyomom, a jobb oldali billentyűket nem nagyon akarja látni. Meg a space-t. (Azt egyébként sem szereti.)
Még szintén tavaly vettem egy használt klaviatúrát - nevetni fogsz! - a tabletemhez. Mindössze 300 pénzbe került. A világon semmi baja nem volt, gyönyörűen működött. Igaz, német kiosztású volt, de ez engem nem zavar, úgyis vakon gépelek. Aztán hogy rá nemsokára megvettem a laptopot, feleslegessé vált: nem akartam többet a tableten netezni. Végül a pí-vizes Istvánnak adtam, mert ő is a notebookjának a gombjaival bajlódott.

Most már egyre jobban idegesített, hogy nem tudok egy hsz-t (hozzászólás) megírni úgy, hogy ne kelljen többször visszatörölnöm, mert nem ír le karaktereket. Vagy space-t. Pláne amilyen lassú esténként a Facebook! Leírtam 1-2 szót, aztán megvártam, amíg a Fb. szépen utolér.
Egy blog megírásáról már nem is szólva!

Na de most fogtam magam, és utánajártam az Interneten, hogy hogy lehetne olcsó billentyűzethez jutni. Találtam egyet, egérrel együtt 600 forintba fog kerülni, és ma megyek ki érte Újpestre.
Ettől kezdve nincs mentség, írnom kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése