Ezt találtam:
Bosszút állnak a csalódott
álláskeresők
jobpilot.hu2008.
01. 30., 9:37Utolsó módosítás: 2008. 01. 30., 9:39
Nem
kizárt, hogy a csalódott álláskeresők soha többet nem kérnek az őket
méltánytalanul kezelő cég termékéből vagy szolgáltatásából. Ezt a nézetet már
minden harmadik diplomás álláskereső vallja. A leggyakrabban a visszajelzés
hiánya és az undok interjúztató bőszíti fel a pályázókat - írja a Világgazdaság.
A Reed
Consulting európai pályázó-elégedettségi vizsgálatán évről-évre rosszabb
eredményt produkálnak a cégek. Kutatásukban háromezer diplomás
álláskeresőt faggattak arról, miként vélekednek a munkaerőt kereső cég
toborzási és kiválasztási szokásairól. A diplomások több mint kétharmada
elmondta: előfordult már, hogy soha többet nem hallott az őket első körös
interjúra behívó cégről. A vállalatok közel egyharmada pedig keresés közben
változtatott a jelentkezés feltételein. A tanulmány arra is rámutatott: a
diplomások több mint egynegyede a kiválasztást végző HR szakember undok
viselkedése miatt utasította el a felkínált állást. A felmérést végző cég
szerint az eredményeknek rá kell döbbenteni a vállalatokat: az állásra pályázók
egyben potenciális vevők, vásárlók is. A cég jövője szempontjából sem
mindegy tehát, hogy bánnak velük.
Az öt
legfőbb álláskeresői panasz:
a cég egyáltalán nem adott visszajelzést a
pályázatra: 66 százalékaz interjúztató szemtelen, undok, vagy közönyös volt: 33 százalék
a meghirdetett állás követelménye megváltozott 31 százalék
kevés információ a megpályázott állásról 29 százalék
késedelmes döntéshozatal: 21 százalék
Változott azóta valami?
Hogyne! A dátum! :(
Hogyne! A dátum! :(
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése