2015. október 28., szerda

VISSZASZÁMLÁLÁS

A kreatív írás tanfolyam olyan gyorsan ment le, hogy nem győztem reklamálni: én még maradnék! :)
Két napra rá az állapotfelmérésen elég tré dolgok derültek ki: a sejtjeim energiaszintje 38%-os, ami piszok kevés, és úgy általában minden étkezésemet fordítva csináltam. Kevés szénhidrátot ettem sok fehérjével és zsírral.
Öregem, még a kávé is hízlal engem! Nem vicc!
Úgyhogy alig várom már Hollandiát, mert rendszert kell vinnem az életembe. Meg kell terveznem az egész napomat, mikor kelek, napi rutin, étkezések... Ezeket 4 óránként kell napi 4 alkalommal, szigorúan betartott alapanyag százalékarányokkal. Ha majd feljön a vitalitás szintem, szóba kerül a személyre szabott mozgás is: heti hányszor hány óra, ebből mikor és mennyi az erőnléti, és a kardio. Nem egyszerű, de ez a feltétele, hogy elérjem az ideális testsúlyomat, az ideális zsír- és izomtömegemet (előbbit csökkenteni, utóbbit növelni kell természetesen), de hát még el sem olvastam teljesen a papírokat, amiket kaptam.
Bakker, 18 kiló zsírt kell leadnom, főleg zsigeri területről! Durva, nem?

Na és a lényeg, illetve ami még hátra van: holnap ismét Győr, munkaszerződést aláírni, pénteken meg utazom! Először Németországba. Weeze, ill. Laarbruchen, ami talán pár száz méterre van egymástól, és mindketten vagy 2 kilométerre a Holland határtól. A biciklimet nem tudom kivinni, mert a 90 euró viteldíjon felül a bringáért még elkértek volna 40-et, és miután Mikikém nem bírta megadni a 16 rugót (ez forint), amivel hónapok óta még tartozik az 53-ból, ha a bicót is befizetem az európai útra, nem marad kajára.
Ez van.


A következő bejegyzés már külföldről lesz! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése