2016. január 5., kedd

2016!

IESU

Ez persze 1. hó 3-át jelenti, de ezt már talán így is tudjátok.
Természetesen sehol nem voltam Szilveszterkor, sem utána. De szó szerint! A konyháig/nappaliig meg a vécéig mentem ki a cellámból, meg vissza. Azt annyi. Tegnap már tényleg betegnek éreztem magam, úgy hiányzott a mozgás, de persze annyira azért nem, hogy ki is menjek akár a ház elé.

Ma viszont elmentem végre az AH-be!
Igen, mert már napok óta nem volt zöldségem, és nem is hittem volna, hogy így rákattantam. Egészséges is, mert szinte semmi kalória nincs benne, viszont teletölti a bendőt. Kajám az volt, mert sokáig nem mertem hozzányúlni a kicsivel több mint egy kiló csirkemellhez, meg volt azért 1-2 konzervem is sicher ami fix alapon, de hát a zöldség, és egy kicsit hiányzott a csoki is.

Pedig ez kifejezetten jól sikerült!

Na, elmentem az AH-be, ami az Albert Heijn rövidítése, és vettem vörös- és fokhagymát, egy kenyeret (ja, az is elfogyott), egy 45 dekás zöldségkeveréket… Gyümölcsöt most nem vettem. Van még két mandarinom, meg 2-3 banánom, meg nem is nagyon fértem oda, mert folyton jött valaki, aki elém állt, nem tudtam böngészgetni, így hát otthagytam a francba. Viszont vettem egy tízdekás csokit 85%-os kakaótartalommal, és ha már, akkor egy félliteres csokihabot is.
Egy korsó! Pár évvel ezelőtt ez nem fordulhatott volna elő, hogy sör helyett fél liter csokihabot vegyek!
Meg aztán rábeszéltem magam egy negyed kiló kesudióra is, az puhább, mint a mogyoró. Namost ez idekint sem olcsó mulatság, €3.99, de pl. egy doboz piros Pall Mall is, ami ráadásul csak 19 szál, €5.60, úgyhogy azt hiszem, néha megengedhetem magamnak, hogy ilyesmivel kényeztessem magam. Miután ezek között nem volt bonus árú áru, legalábbis a csaj nem kérte a bónuszkártyámat, a 7 árucikkért összesen 10 euró 79-et fizettem. (Azért nincs kerekítés, mert bankkártyával pengettem.) Erre a kiscsaj, még az elején, amikor levettem a hátamról a zsákot, hogy előguberáljam a „kártyapaklimat”, aszongya:
- Láthatnám a csomagját?
Először nem is értettem, illetve azt hittem, nem értem jól, hogy mit akar. Rákérdeztem, de ugyanazt mondta.
Hát én nem tudom, talán túlérzékeny lettem idekint, beborított a naaagy rózsaszín felhő, hogy most már itt lehetek Nyugat-Európában – egyáltalán Európában –, vagy mi, de tök kiakadtam rajta! Persze megpróbáltam úgy tenni, mintha nem, meg is mutattam szép türelmesen a zsák másik két zsebét is, ő meg szépen megköszönte külön mint a hármat, de komolyan mondom, hogy nagyon rosszul esett. Jó, hogy nincs biztiőr, legalábbis nincs bent az eladótérben, de be vannak kamerázva, ha egy pillanatra is levettem volna a hátamról azt a szart, megértem, hátha belepottyantottam valamit, bár nem tudom, hogy mit, mert a piák közelében sem jártam, talán még egy félkilós zsák vöröshagymát, vagy egy másik szelet csokoládét…
A kurva anyját neki!
Na megállj, gondoltam magamban, haza megyek, és bosszúból a FEAR-en szétlövöm mindenkinek a seggét! Kár, hogy katonák meg démonok ellen kell harcolni, és nem tizen-húszéves pénztáros picsák ellen!

De az sem volt olyan egyszerű, mert ahogy a végéhez közeledem, egyre keményebbek a fiúk, nekem legalábbis úgy tűnt most. Úgyhogy inkább a Drábik János Tudatmódosítás c. könyvét szerkesztgetem. Idegesített, hogy nem sorkizárt, inkább áttettem .odt-be, ez a LibreOffice szövegszerkesztőjének a formátuma, és ott javítgatom. Tele van ugyanis mindenféle hibával!
Az hagyján, hogy minden sor végén Enter van, bár nem egyeznek pontosan a sorvégek a .pdf-fel, még összecsúszva is vannak szavak. OK, esetleg még a kimásolás során is történhetett, bár nem hiszem, és lusta vagyok utánanézni, hiszen úgyis át kell szerkesztenem az egészet, hát nem mindegy?, de vesszőhibákat is találni benne, meg ragozásit is, pl. Cathy-ban stb.
Ezzel most jól elvagyok. Holnap már nyitva lesz a Könyvtár, és nem merem megígérni, mert akkor nem tartom be, de szeretnék benézni.

Felbontottam végre a késői szüretelésű portóit.
Fenséges!



ISTU

Na persze, hogy nem voltam tegnap Könyvtárban!
Reggel 6-kor feküdtem le, dél körül ébredtem, és egészen olyan voltam, mint a mosott szar. A kávé sem segít ilyenkor, csak jobban megkavarja a dolgokat. És ahelyett, hogy visszafeküdtem volna, inkább fent maradtam, és megpróbáltam úgy tenni, mintha friss lennék, de csak áltattam magam. Aztán egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy nem jövök be, így egy kicsit megnyugodtam, és befejeztem a FEAR-t. Most már nincs mivel elfoglalnom magam, ha lövöldözni akarok.
Persze feltehetnék valami másik játékot, pl. a Halflife-ot, az még hasonlít is ehhez, és még egyszer sem fejeztem be. Igaz, azért nem, mert tudom a végét, és már nem lesz annyira érdekes. De nem könnyű, és néhol egészen beszarok tőle.
Vagy megpróbálhatnám a Mirror's Edge-et, bár szerintem ha a Watch Dogs nem indult el ezen a gépen, akkor az sem fog. Csak nehogy megint a Renegade mellett döntsek! Azt már kívülről fújom, és olyan sokszor játszottam, hogy semmi új nincs benne. De hát ez legyen a legnagyobb problémám!

Hacsak nem újítanak, holnaptól ismét dolgozom. Szerda-csütörtök-péntek 7-től fél 5-ig.
Mármint reggel 7-től délután fél 5-ig!
De nem bánnám, ha áttennék 9-re a kezdést, és inkább bent lennék fél 7-ig, úgysem lesz érdemes Könyvtárba jönnöm. Cipeljem a laptopot a zsákban azért, hogy egy órát ülhessek itt? Esetleg ha előbb elengednek, de tudod, mit? Inkább dolgoztassanak tovább, abból van a pénz! Aztán a szabad napjaimon el tudok jönni így is.

A portóiból egész kevés maradt már. Jó is, hogy jönnek a munkás hétköznapok, így könnyebben megállom, hogy vegyek egy másik üveggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése