2015. november 5., csütörtök

KEZDŐDIK, APA!

Ma reggel - ez még a szerdára vonatkozik - benéztem a hűtőbe. Jó lett volna egy darabot levágni abból a 40 dekás sajtból, meg az apróra vágott zöldségből is vittem volna, direkt elmostam hozzá az almasaláta dobozát. Nem volt benne semmi.
Pontosabban volt benne tej, tojás, ilyesmi, amiket nem én vásároltam. Amiket én vettem, azok mind hiányoztak.
Most a két lengyel lett volna? Az egyik vagy mindkettő? Azzal, hogy ők úgyis ketten vannak, talán nem merek pofázni, és ha igen, hát majd jól letagadják, vagy megvernek, vagy nem is tudom?
Vagy a szlovák gyerek, aki még egy percet sem dolgozott, mióta megjöttünk? Ez egyébként süt-főz magának, és eléggé izmos is ahhoz, hogy valami sportháttere legyen. Szerintem bodyzott, és abba hagyta (dohányzik), de megtartotta az egészséges étrendet. (Attól még össze fog menni idővel.)
Mindegy végül is, tanultam belőle: ami hűtendő, azt a melóhelyen hagyom, ami nem, az jön-megy velem minden nap. Esetleg itt bent tartom a szekrényemben. De oda nem teszek be többet semmit.
Vajon a szobámba mikor jönnek be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése