2015. december 21., hétfő

IZZIMO

Nekem rohadtul tetszenek ezek a dátumozások! A karórám yo ötletet adott! :D

Na, ahogy írtam a jó időről, éjjel egy akkora felhőszakadás volt, hogy nagyon! Kezdődött egy sima esővel, aztán amikor már azt hihette az ember, hogy na, a szokásos, úgy rákezdett, de úgy!... És végül egy laza eső levezetésnek.

Megint reggel 6-ig játszottam, de az éjjel java részét a FEAR-rel. Igen, ismét elkezdtem, ha már a Watch Dogs nem akar elindulni, akkor legyen már egy akciódús játék, és szegény Oni-t már lassan unom.
Eltünedeznek az emberek a házból. Pjotr is elment valahova binyiglivel, és nem is tudom, hogy éjszaka otthon volt-e, de valószínűleg nem, mert nem hallottam köhögni. Aztán reggel, amikor kimentem volna pisilni, láttam, hogy foglalt a klotyó.
Aztán még meg tudtam főzni az utolsó 4 tojást, de vizet már nem tudtam ráereszteni. A flakonomból kellett önteni, hogy azért hűljön egy kicsit.

Néhány helyen feltúrták a tábort, és úgy hagyták. Ez mint magyar embernek nem újdonság, majd valamikor visszatemetik, aztán kész, de úgy látszik, ma csináltak is valamit, mert elment a vizecske. Persze ez előzetes figyelmeztetés nélkül, mintegy előkarácsonyi ajándékként, csak itt, csak most, csak önöknek. Ne menjenek sehova...!
Dehogynem! Te azt csak hiszed, hogy ez visszatart engem attól, hogy elmenjek a Könyvtárba netezni! Felvettem tiszta zoknit, tiszta pólót, azt mehetünk!

A munkaidőmet naponta többször is képesek megváltoztatni. Most éppen ott tartunk, hogy este 8 helyett már délután 5-kor kezdek, és hajnalban 2 helyett 3-kor végzek. Mondd már! Több óra, több pénz! Ez nekem nem kitolás!
A holnapi napomat nem is próbáltam megjegyezni, majd hazafelé megnézem a listát, de hát úgyis küldhetnek még sms-eket akár egész délelőtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése