2015. december 2., szerda

VÉGRE FORDUL A KOCKA?

Sziasztok!
Látom ám, hogy szorgalmasan nézegetitek, olvasgatjátok a blogot! Köszönöm nektek, legalább nem érzem annyira egyedül magam.
Tudtátok, hogy a Szabad Európa Rádió sokáig nem lehetett biztos abban, hogy hallgatják-e? Aztán mód nyílt arra, hogy üzeneteket küldjenek, számokat kérjenek a Teenager Party-ban, és attól kezdve tutik lehettek benne, hogy nem repül el csak úgy az éterben meghallgatlanul az egész.

Nem bírnak rátenni az ING-s számlámra egy fillért sem!
Ma bementem munka után - 3/4 2 körül - az irodába, és kértem a Kamilltól kölcsön egy ötöst. Megmondtam neki, hogy most ettem meg az utolsó főtt tojásomat, és van 9 szelet kenyerem, más semmi. A félkilós zacskó zöldségről nem tettem említést, ami otthon a frigóban vár rám. Bent volt egy nő, talán az a Kamilla, talán egy másik, a fene tudja, de úgy tűnt, hogy tkp. ő ott a főnök. Közölte, hogy van nála 5 euró, azt odaadja, de holnap mindenképpen be kell mennünk a bankba, úgyhogy hozzam el az összes papírt, amit ott kaptam. Be vannak szarva, mert jövő héten havi elszámolás, és nem tehetik meg, hogy azt nem kapom meg. Ugye megmondtam?!
Közben Kamillkám kiment, és amíg a nő vagy harmadszor is elmondta, amit az előbb, visszajött és 11 ficcset a kezembe nyomott. Amikor ő újra elő akarta venni a pénzt, mondtam, hogy hagyja, most már van. Tehát csütörtökön munka után testületileg bevonulunk, és ott le fog égni az OTTO WorkForce. De hát hadd legyen ez az ő bajuk!

Közben az elküldött levelemre válaszolt a MagNet bank is. Már negyedik napja ott pihent az emiljük a fiókomban, pedig jó lett volna talán, ha időben elolvasom, ugyanis azt írja többek között, hogy VAN mód devizaátutalásra, csak én nem vettem észre azt a menüpontot. (Ott ugyanis nem csak számokat fogad el a program.) Ez azért kár, mert van mód sürgősségi átutalásra is, igaz, hogy akkor levesznek € 15-t, de ha nincs pénz a zsebedben, viszont nem az utolsót veszik le tőled, hát egye fene, megéri.
Most átutaltattam 33 rugót, persze forintban, és sürgősségivel, csak hogy lássák, hogy mégis lehetséges. Jó, ez nem fog holnapig megjelenni a számlán, mert az 2 munkanap, de majd jól az orruk alá fogom tudni dörgölni. És hát lehet, hogy addig sem tudnak rátenni, tehát muszáj volt, hogy tudjak enni, a fenébe is!

Már tegnap lejött a Watch Dogs, meg a Nem vénnek való vidék. A film talán pár másodperc alatt, észre sem vettem, és már kész is volt! Áldás ez a könyvtár, mondtam én mindig! Ma meg leszedtem Az Éhezők Viadala mind a 4 részét, mert nem tudom, hogy mennyi van meg  belőle - hát most már megvan mind!
És újra el kell búcsúznom, mert nincs negyed óra 6-ig, hadd ne menjek már el mindig az utolsó percben!
Meg - nagy nap ez a mai! - kaját is veszek majd, és azt hiszem, meglepem magam egy csokis kexszel! Na nem az amerikai fajtával, hanem az olcsóbbikkal, de hát akinek nincs elég pénze (kéznél!), az ne válogasson!
Ezzel, ni:

Na jó étvágyat mindenkinek, az enyémmel nincs baj! :D
Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése